STS – największy legalny bukmacher w Polsce – przedłużył rozpoczętą w 2013 roku współpracę z Lechem Poznań. STS będzie sponsorem premium klubu, a jego logo znajdzie się na spodenkach zawodników. Porozumienie będzie obowiązywać przez 3 lata.

W ramach umowy materiały promujące bukmachera pojawią się podczas meczów na INEA Stadionie oraz na stronie internetowej, a także w mediach społecznościowych klubu. Ponadto logo STS pojawi się na bandach stałych i LED oraz ściankach prasowych.

Za nami ponad cztery lata owocnej współpracy. W tym okresie Klub wykazywał się profesjonalizmem w bieżącej obsłudze sponsorskiej. Tym bardziej cieszymy się, że będziemy nadal działać wspólnie – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS. – Planujemy w dalszym ciągu wspierać Lecha oraz inicjować i realizować kolejne przedsięwzięcia skierowane do kibiców. Nowa formuła współpracy jest częścią długofalowej strategii realizowanej przez firmę – dodaje prezes Juroszek.

STS to zaangażowany sponsor, którego aktywność zdecydowanie wykracza ponad ekspozycję logotypu. Bukmacher – wspólnie z kibicami i Lechem Poznań – zrealizował i wsparł wiele unikatowych projektów, jak oglądanie meczu z Piastem Gliwice na telebimie przed INEA Stadionem, kolorujeMY, Koszulka na Basel, czy wymiana trykotów Kaspra Hamalainena, z której środki przeznaczono na wsparcie domów dziecka. Ostatnią tego typu akcją było pojawienie się na strojach piłkarzy podczas meczu z Ruchem Chorzów logo Fundacji Sport Twoją Szansą, która wspiera utalentowanych sportowców. Dochód z licytacji tych unikatowych koszulek pozwolił na pomoc podopiecznym organizacji dobroczynnej.

To dla nas powód do dumy, że współpraca ze sponsorem jest kontynuowana tak długo – mówi prezes Lecha, Karol Klimczak.W 2020 roku upłynie 7 lat od momentu rozpoczęcia współpracy, a nikt z nas nie zakłada, że to będzie koniec wspólnych działań. Przeżyliśmy razem wzloty i upadki, jesteśmy ze sobą na dobre i złe. W polskim sporcie nasze działania mogą być wzorowym przykładem dla innych – dodaje prezes Klimczak.

– STS jest największą prywatną firmą wspierającą polski sport. Współpracujemy z licznymi podmiotami z różnych dyscyplin. Jednak realizując kolejne aktywności, kierujemy je głównie do kibiców – bez względu na barwy klubowe. To oni są bowiem najważniejsi w świecie sportu – zaznacza Mateusz Juroszek, prezes STS.

Bukmacher prowadził cieszące się dużym powodzeniem akcje skierowane do kibiców Lecha Poznań, w których do zdobycia były liczne nagrody związane z Kolejorzem – m.in. zaproszenia do loży STS, bilety na mecze, koszulki meczowe z podpisami zawodników czy gadżety klubowe. Sponsor przy okazji meczów rozgrywanych w Poznaniu organizował również specjalną strefę kibica wyposażoną w liczne atrakcje. Wszystkie te aktywności STS planuje kontynuować.

STS aktywnie angażuje się we wspieranie rodzimego sportu. Jest największym prywatnym podmiotem na rynku sponsoringu w Polsce. Firma jest oficjalnym partnerem Reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także sponsorem premium Lecha Poznań oraz oficjalnym bukmacherem Śląska Wrocław, Pogoni Szczecin, Ruchu Chorzów, Górnika Zabrze, Asseco Resovii oraz Vive Kielce, a także innych klubów i związków sportowych. Od maja 2017 roku sponsoruje również drużynę e-sportową Izako Boars.

Dodaj komentarz